Księga gości (Guestbook)

143 thoughts on “Księga gości (Guestbook)”

  1. Czy może mi ktoś doradzić co jest lepsze turanabol czy anavar? Bo koleś na siłowni mi mówił że anavar nie ma w ogóle skutków ubocznych i że moge go łączyć z primobolanem w tabletkach ale ponoć tego bardzo dużo trzeba wziąść żeby był efekt. Jestem zainteresowany tym anavarem tylko powiedzcie z tym to łączyć

  2. zamawiałem tu kiedyś
    ale ocenił bym tak:

    szybkośc wysyłki 5/5
    jakość obsługi 3/5
    kontakt ze sprzedajacym 2/5

    czyli ogólnie po zamówieniu paki dochodza szybko, ale jest słaby kontakt ze sprzedajacym ktory olewa klienta i ciężko sie czegokolwiek dowiedzieć

    1. A mnie nie olali… doradził nawet w sprawie cyklu, dostałem dokładna rozpiske i nawet gratisa dorzucili do paki.
      Widocznie miałeś jakieś dupne zamówienie typu paczka metki i zawracałeś głowe miesiacami to nic dziwnego że cie olali

      1. No dokładnie… z tego co po nicku kojarze, to koleś chciał zamówić nie paczke, tylko pół paczki (50tab winstrolu) i pytał sie co chwila ile mu po tym pójdzie itp. pytania… a poza tym, przy tak małym zamówieniu to my więcej byśmy zapłacili za benzyne za dojazd na poczte niż to warte 🙂

  3. Siema, polecil mi was moj kolega ktory miesiac temu od was zamawial. Mam pytanie bo jestem poczatkujacy… slyszalem ze dla poczatkujacych najlepszym wyborem jest primobolan w tabletkach, bo nie ma żadnych tzw. skutków ubocznych, czy ktoś mogl by sie wypowiedziec na ten temat? Chciałbym koniecznie cos w tabletkach (boje sie igły). Pozdrawiam i czekam na odp.
    Darek

  4. Siema, chce zrobić przelew na dane które przyszly na maila ale pierwszy raz robie przelew zagraniczny i nie wiem które dane gdzie pisać. Najpierw jest tabela z Iban i Swift a później jest napisane do przelewow zagranicznych Iban i Swift, wpisuje te do zagranicznych to kaze mi dac adres banku albo kod i teraz mam co wpisac, trochę się zakrecilem. Napiszcie co gdzie wpisac.

    1. Witam, ostatnio strasznie dużo zamówień było i odpisuję wam po kolei zaczynajac od największych zamówień… w parę dni powinienem już wszystkim odpisać.

      Nie wiedziałem, że rzucicie sie na te promocje jak reksio na szynke i tak wyszło 🙂

      Poza tym z tego co Cie po meilu kojarze to ty już od ponad roku co chwila zadajesz rozne dziwne pytania i jak dotad nie bylo ani jednego zamówienia… tak więc zawracaczom głowy nie odpisuje, bo blokujecie w ten sposób kolejke innym poważnym ludzia!

  5. ZAMAWIALEM U WAS JAKIEG POL ROKU TEMU OMKE Z METKA I BYLO OK MAM PYTANIE CO BYSCIE POLECILI NA DRUGI CYKL ZEBY JESZCZE WIECEJ DOJEBAC? SLYSZALE ZE JAK BEDE CODZIENNIE WPIERDALAL DO TEGO KEBABY MIESO SOS TO MI WIECEJ POJDZIE TO PRAWDA?

    1. Na szczęście celna sie nie zajmuje takimi rzeczami… chyba że sporadycznie. Bynajmniej w mojej ponad 10-letniej karierze jeszcze się nie zdażyło 🙂
      Teorytycznie nie ma żadnej podstawy prawnej do zatrzymania anabolików – można sobie posiadać na własny użytek lub jako kolekcjonerskie, np. na DB pharma masz nawet napis po Angielsku że to jest produkt kolekcjonerski, he he… 🙂

    1. Niekoniecznie, primobolan np. w ogóle nie ryje watroby. Anavar prawie tez nie. Turanabol minimalnie. Małe dawki metanabolu, do 15mg dziennie, też tylko minimalnie podwyzszaja proby watrobowe (a u wielu osób wcale) Co ciekawe anapolon uwazany za jeden z najbardziej toksycznych – jest tak naprawde lekiem używanym przy marskości watroby majacym ja wlasnie szybciej regenerować (paradoks 🙂 )
      Właściwie najwiekszym gownem jakie mozecie wziasc to tzw. prohormony – ja akurat wiem co tam siedzi w środku większości ph, ale wiekszosc ludzi mysli ze to jest bardziej bezpieczne niz „normalne” sterydy a jest dokladnie na odwrot 🙂 „Normalne” sterydy sa dopuszczone do obrotu farmaceutycznego bo sa umiarkowanie toksyczne, a prohormony to substancje ktore dawno temu wynaleziono i nikt nie chcial ich dopuscic do obrotu ze wzgledu na to ze mialy wlasnie za duze skutki uboczne nieoplacalne w stosunku do korzyści. Tu mowilem tylko o oralach (sterydy przyjmowane doustnie), bo sterydy w zastrzykach np. testosteron prawie w ogole nie maja wplywu na watrobe… oczywiscie tez przez nia przechodza, ale w praktyce w badaniach nawet przy mega dawkach mozna nie odczuc sidów.
      Zależy też od organizmu – znam ludzi, którzy posypuja sobie zapiekanki metanabolem i sa okazami zdrowia. Nagonka na szkodliwosc sterydów jest głownie promowana przez hejterów, ktorych boli, ze nie maja jaj aby sie poswiecic i siegnac po doping i dostaja w pizde od takich napakowanych koni 🙂

  6. Siemczes zamawiałem u was towar na 3000pln (Grzesiek ze Szczytna)… tylko jest mały problem. Dzisiaj przyszła paka i chyba komuś sie pomyliło bo zamawiałem tam też jeden flakon folistatin na próbe a zamiast tego jest flakon GHRP…. GHRP akurat już testowałem i mam zapas wiec nie potrzebuje… czy jest możliwość wymiany na ten follistatin bo koniecznie chcialem to przetestowac???

  7. Nie chce wazeliny robić ale płaciłem bitcoinem i paka doszła na następny dzień – pobiliście rekord w szybkości wysyłki :p poprzedni należał do kolesia z innej stronki gdzie pake dostalem po 2 dniach….. gdzie indziej czekałem nieżadko po 2-3 tygodnie albo i miesiac (nie bede wpisywal nazwy stronki zeby nie bylo ze konkurencja antyreklame robi…)
    Jak najbardziej polecam

  8. prawda jest taka ze teraz dobre sa tylko apteki indykskie typu alpha pharma, shree, BM Lab, maxtreme, eminence., bo tam sa zdrapki z jednorazowymi kodami które mozna sprawdzic na stronie producenta i tego nie da sie podrobić. Zawsze jak kupilem cos innego tańszego to bylo wielkie gowno, zazwyczaj te same laby typu atom, global, swiss, nexium – wszystko jeden wielki chuj tylko co chwila naklejke zmieniaja jak ludzie sie skapna ze to wał. wszystko inne niz apteki indyjskie to gowno skoro nawet dostanie oryginalnej jelfy graniczy z cudem

    1. ja zamawiam tylko z tad
      wiekszosc dilów z PL hurty tylko tu zamawia bo najniższe ceny i wysyłka praktycznie w kazde miejsce. No i masz ten plus ze towar nie leci od jakichs posrednikow i nie czekasz miesiacami tylko wysylka odrazu z magazynu z PL
      namówił mnie koleżka z siłki i nie żałuje

  9. Hi Jacek! Its Abel from France…. remember me? I ordered here wholesale like one year ago. I see You have new website design, its very nice. Earlier design was very bad… lol.
    Do You have eminence labs on stock? My customers ask me for this gear and i need to make wholesale order

    1. Przeciez nikt Ci nie kaze tu zamawiac – idz sobie gdzie indziej
      Poza tym ja nie znam nikogo kto by jeszcze wysylal w taki sposob poza paroma drobnymi detalistami u ktorych ceny masz +50%
      Jak ktoś siedzi w temacie to wie co sie dzieje z taka paka w przypadku gdy ktos jej nie odbierze…

    1. Teście polecam z BM Lab… ostatnio u mojego podopiecznego robiliśmy badania na ich teściach i wyszło mu 20 krotnie ponad norme 🙂 Najlepsze obecnie pod względem cena / jakość. Dodatkowo na każdym opakowaniu sa zdrapki z kodami weryfikacyjnymi, więc towar jest nie do podrobienia.

  10. [email protected] napisał(a):

    Chłopaki pomóżcie z tą efka nie znałem innego konta bo na robocie byłem wierze w was jak to przejdzie to chyba hurt

Dodaj komentarz

©2012-2017 kupiesterydy. All rights Reserved